با هدف بومی سازی محصولات شناختی؛

ستاد توسعه علوم شناختی به شرکت ها مشاوره دانش بنیانی عرضه می دهد

ستاد توسعه علوم شناختی به شرکت ها مشاوره دانش بنیانی عرضه می دهد

به گزارش لیمو بلاگ، با هدف کمک به رونق اکوسیستم شناختی، توسعه کسب و کار و بومی سازی محصولات شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به شرکتهای فعال در حوزه شناختی، مشاوره های دانش بنیانی عرضه می هد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، ستاد علوم و فناوری های شناختی در قالب این سیاست راهبردی تلاش می کند شرکتهای فعال در حوزه شناختی با حمایت این ستاد به منظور برخورداری از تسهیلات مرتبط به شرکتهای دانش بنیان تبدیل گشته و بازار کسب و کار و فعالیتهای این مراکز برای تولید محصولات خلاق و فناورانه در حوزه های شناختی توسعه و گسترش یابد.
در چارچوب این برنامه، تابحال حدود ۱۰ شرکت از خدمات مشاوره ای دانش بنیان این ستاد بهره مند شده اند.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی بعنوان یک ستاد حمایتی و مدیریتی تلاش دارد تا از محققان، متخصصان و اساتید کشور حمایت کنند تا بتوانند در حوزه های مختلف علوم شناختی محصولات و دستاوردهایی را عرضه کنند.
در راستای برنامه های حمایتی ستاد، تابحال دهها شرکت دانش بنیان در حوزه علوم شناختی در کشور ایجاد و فعال گشته است که همه این شرکت ها زمینه تحقیقاتی آنها تولید تجهیزات آزمایشگاهی، ابزارهای مطالعه کارکردهای شناختی و نرم افزارهای کامپیوتری برای تقویت توانایی های شناختی انسان است.
صاحبان و دست اندرکاران مراکز استارتاپی و شرکتهای فعال حوزه شناختی برای برخورداری از خدمات مشاوره دانش بنیان این ستاد می توانند درخواست و مدارک خویش را به کارگروه اکوسیستم شناختی این ستاد ارسال نمایند.

1403/07/27
13:23:19
5.0 / 5
4
تگهای خبر: تولید , خدمات , دانش بنیان , سیستم
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳