بازدید معاون علمی رییس جمهور از نمایشگاه ایران پلاست

بازدید معاون علمی رییس جمهور از نمایشگاه ایران پلاست

لیمو بلاگ: لیمو بلاگ: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، ضمن بازدید از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان صنعت پلیمر در حوزه رفع نیازها و تسهیل کارهای فناورانه با فعالان این شرکتها گفت و گو کرد.



به گزارش لیمو بلاگ به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در اولین روز فعالیت خود میزبان حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بود.
معاون علمی رئیس جمهور در بازدید از تازه ترین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه شرکت های دانش بنیان صنعت پلیمر با فعالان دانش بنیان و فناور این حوزه به گفت و گو نشست تا زمینه رفع مشکلات این شرکتها و تسهیل کارهای فناورانه و توسعه بازار این کسب وکارها برقرار شود.
فعالان شرکت های در این بازدید دو ساعته از دغدغه ها وپیشنهادهای خود در حوزه تامین مالی، اختصاص ارز، رفع مشکلات نقدینگی، تسهیل فرآیندهای مطالعه و توسعه، روندهای ارزیابی شرکت های دانش بنیان، گسترش زیرساخت ها و تجهیزات فناورانه با معاون علمی رئیس جمهور در بین گذاشتند و معاون علمی رئیس جمهور ضمن استماع دغدغه ها و پیشنهادهای آنان از آمادگی و برنامه های معاونت علمی برای حل این مسائل گفت.
گفتنی است هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست با حضور شرکت های دانش بنیان فناور و صنعت پلیمر و پلاستیک، مستربچ و کامپاندها از ۱۸ تا ۲۱ شهریور ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ میزبان علاقمندان است.
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بدنبال توسعه بازار صنعت پلاستیک و پلیمر در ابعاد داخلی و بین المللی است و زمینه را برای تعامل بخش های مختلف زیست بوم صنعت و فناوری این جوزه فراهم می آورد. این نمایشگاه، بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه شناخته می شود و در شمار رویدادهای معتبر این حوزه جای دارد.

1403/06/19
10:59:43
5.0 / 5
88
تگهای خبر: بین المللی , دانش بنیان , شركت , فناوری
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
لینک دوستان لیمو بلاگ