برای كاهش زمان تحویل؛

عملیات های آمازون با سیستم رباتیک جدید سرعت می گیرد

عملیات های آمازون با سیستم رباتیک جدید سرعت می گیرد

به گزارش لیمو بلاگ، آمازون مشغول یکپارچه سازی یک سیستم رباتیک جدید در انبارهای خود است تا مدت زمان تحویل محصول، ایمنی و عملیات های کلی را ارتقا دهد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از انگجت، این فناوری مجهز به هوش مصنوعی Sequoia نام دارد و می تواند سرعت یافتن و ذخیره کالاها را تا ۷۵ درصد و انجام سفارش را تا ۲۵ درصد بهبود بخشد. به نوشته نشریه وال استریت ژورنال این سیستم الان در انبارهای آمازون در هیوستن (واقع در ایالت تگزاس) به کار گرفته شده اند. Sequoia شامل اضافه شدن چند سبد مخصوص حمل و نقل محصولات به یک ماشین دسته بندی است. این سیستم از بازوهای رباتیک و بینایی رایانشی برای تشخیص ذخایر محصولات پیش از ارسال آنها به کارمندان برای تحویل به مشتری، استفاده می نماید. شرکت فناوری مدعی است چنین سیستمی کالاها را در سطحی قرار می دهد که تا کمر کارگران می رسد و بدین سان نیازی نیست آنها کالاها را از قفسه هایی در ارتفاع بالا بردارند. سیستم رباتیک مذکور در واقع ادامه طرح بازوی رباتیک مجهز به هوش مصنوعی Sparrow در انبارهای آمازون در سال ۲۰۲۲ است. با وجود آنکه ایمنی یکی از انگیزش های توسعه سیستم های Sequoia و Sparroe اعلام شده، اما سابقه آمازون در این حوزه چندان درخشان نیست. گزارش مرکز تحقیقات Reveal در سال ۲۰۲۰ میلادی حاکی از آن بود که مابین ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ میلادی نرخ جراحت های کارمندان آمازون در انبارهای خودکار ۲ برابر انبارهای بدون ربات بود. البته آمازون به صورت علنی این گزارش را به چالش کشید. استفاده از ربات تعداد اشیایی که کارمندان باید در یک ساعت اسکن کنند را از ۱۰۰ محصول به ۴۰۰ محصول بالا می برد. دراین میان هنوز معلوم نیست اجرای سیستم رباتیک جدید به اخراج کارمندان منجر می شود یا خیر.


منبع:

1402/07/28
18:36:09
5.0 / 5
286
تگهای خبر: سیستم , شركت , فناوری , محصولات
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳