تماشای ۳۳ میلیون دقیقه برنامه نامزدهای ریاست جمهوری از ایرانسل

تماشای ۳۳ میلیون دقیقه برنامه نامزدهای ریاست جمهوری از ایرانسل

به گزارش لیمو بلاگ برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، بیشتر از ۳۳ میلیون دقیقه از لنز ایرانسل تماشا شد.


به گزارش لیمو بلاگ به نقل از مهر، همزمان با آغاز برنامه های تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری، از ۷ تا ۲۶ خردادماه سالجاری، «لنز»، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هفت شبکه‌ی اختصاصی ۲۴ ساعته برای هفت نامزد این انتخابات و هم شبکه‌ی ویژه ریاست جمهوری را فعال کرد. در این دوره، چهار مناظره‌ی اختصاصی و پوشش صد درصدی سه مناظره سراسری کاندیداها که از راه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و تدارک دیده شده بود، پخش گردید. در کنار پخش مناظره های یاد شده بیشتر از ۲ هزار محتوای تولیدی هم از راه لنز، برای مخاطبان نمایش داده شد. لنز، همینطور با همکاری خبرگزاری فارس، برنامه های انتخاباتی این خبرگزاری را هم در اختیار مخاطبان خود قرار داد. برنامه های پخش شده از لنز، مجموعاً بیشتر از ۳۳ میلیون دقیقه توسط کاربران این تلویزیون اینترنتی مشاهده شدند و برای اطلاع رسانی این برنامه ها، به مشترکان ایرانسل پیامک و به مشترکان لنز نوتیفیکیشن ارسال شد. در بازه‌ی زمانی یاد شده، شبکه‌ی اختصاصی آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب با بیشترین میزان اقبال از جانب مخاطبان، ۲ میلیون و ۸ هزار و ۸۱۳ دقیقه بازدید داشت. شبکه‌ی اختصاصی نامزدهای دیگر به ترتیب آقایان جلیلی یک میلیون و ۸۴۹ هزار و ۲۴۷ دقیقه، رضایی یک میلیون و ۷۴۸ هزار و ۷۲۸ دقیقه، همتی ۷۰۴ هزار و ۶۰۳ دقیقه، زاکانی ۴۹۴ هزار و ۸۱۹ دقیقه، قاضی زاده هاشمی ۴۱۱ هزار و ۴۱۴ دقیقه و مهرعلیزاده ۳۵۶ هزار و ۴۸۲ دقیقه بازدید داشتند. محتواهای پخش شده از کانال «ویژه برنامه‌ی انتخابات ریاست جمهوری» نیز، ۶ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۱۹ دقیقه و شبکه‌ی انتخاباتی «آرا»، ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۵۰۸ دقیقه مشاهده شده اند. مناظره های اختصاصی لنز مانند مناظره‌ی مهدی مطهرنیا با ابوالفضل ظهره وند، محمد نمازی با سید محمد حسینی، عباس سلیمی نمین با علی تاجرنیا و محمد عطریانفر با ناصر ایمانی برگزار شد که به صورت میانگین هرکدام بیشتر از نیم میلیون دقیقه دیده شده اند. علاوه بر این، هر یک از سه مناظره‌ی اصلیِ سیزدهمین دوره‌ی نامزدهای ریاست جمهوری که توسط صدا و سیما تهیه و پخش گردید نیز، بیشتر از ۳ میلیون دقیقه، مورد توجه مخاطبان این تلویزیون اینترنتی قرار گرفته اند. همچنین، برنامه های انتخاباتی ساخته شده توسط شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به صورت مستقیم از لنز پخش شده اند، ۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۷۴۴ دقیقه مشاهده شده اند. در فاصله زمانی ۷ تا ۲۶ خردادماه، نزدیک به یک میلیون کاربر یکتا از لنز برای تماشا و پیگیری برنامه های انتخاباتی نامزدها استفاده کردند. لنز، یک تلویزیون اینترنتی است که توسط ایرانسل، اولین عرضه دهنده‌ی 5G در ایران، عرضه شده و جدید ترین فیلمها و سریال های ایرانی و خارجی، برنامه های زنده‌ی تلویزیونی، پخش مستقیم برنامه های ورزشی، پادکست، کتاب های صوتی و آلبوم های جدید موسیقی را در اختیار مخاطبان خود می گذارد.


منبع:

1400/03/30
18:17:18
5.0 / 5
1212
تگهای خبر: اینترنت , تولید
این مطلب لیمو بلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط در لیموبلاگ
نظرات بینندگان لیموبلاگ در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴